عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به باج موزیک خوش آمدید برای استفاده بهتر از محتویات سایت به عضویت خانواده بزرگ باج موزیک کمپانی درآیید.پیروز باشید و کامروا/مدیریت سایت»بهزاد باج

نظر شما راجع به وبلاگ باج موزیک کمپانی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان BaJ music company و آدرس bajmusic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 89771
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

لینک باکس هوشمند

آمار مطالب

:: کل مطالب : 68
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 34
:: بازدید سال : 114
:: بازدید کلی : 89771

RSS

Powered By
loxblog.Com

کمپانی موسیقی باج

سبک های گوناگون موسیقی
چهار شنبه 18 بهمن 1391 ساعت 18:59 | بازدید : 554 | نوشته ‌شده به دست BehzaD BaJ | ( نظرات )
 
 
Classic Music / Art Music
عبارت موسیقی کلاسیک به طور عام به مجموعه عظیمی از سبک ها و فرم های مختلف اما در ارتباط با هم اشاره دارد. موسیقی کلاسیک در حالت کلی خود تنها به معنای موسیقی کلاسیک اروپایی می باشد.
البته در پاره ای از موارد از این اصطلاح برای اشاره به موسیقی سنتی دیگر ملل نیز استفاده می گردد و ترکیباتی چون Indian Classical Music یا Chinese Classical Music ابداع می گردد. از موسیقی کلاسیک نمی توان تعریف دقیقی ارئه کرد، اما به طور خلاصه باید گفت آثار این سبک همگی توسط موسیقیدانانی خلق می شود که به طور ویژه و بسیار تخصصی در ارتباط با علم موسیقی آموزش دیده اند. اثر موسیقی کلاسیک همگی بر اساس قواعد علمی موسیقی پدید می آیند. Art Music اصطلاح دیگری است که به شکل گسترده ای برای توصیف موسیقی کلاسیک و دیگر شیوه های جدی و هنرمندانه به کار می رود. این عبارت به خصوص در اواسط قرن بیستم رواج یافت و از آن برای توصیف هر نوع موسیقی اعم از غربی یا شرقی استفاده می شود. در باور عامه عبارت موسیقی کلاسیک عموما با آثار ارکسترال اشاره دارد.
 

 

 
Jazz
Jazz فرم ویژه ای در موسیقی است که ریشه اصلی آن به سبک های Folk Blues و Regtime و موسیقی اروپایی باز می گردد. این سبک را می توان اولین فرم هنری مهمی دانست که در ایالات متحده پا به عرصه وجود گذاشت. این موسیقی از زمان پیدایش خود در اوایل قرن بیستم تا امروز شاهد پیشرفا های چشمگیری بوده است و سبک های بسیاری چون Bop, Cool Jazz, Jazz Fusion Bebop, Hard و ... از آن منشعب گشته اند. موسیقی Jazz در ابتدا سبکی سازی Instrumenal بود. از مهمترین سازهای مورد استفاده در این سبک میتوان به ساکسیفون و ترومپت اشاره کرد. از دیگر سازهای اصلی این سبک می توان به ترومبوم، پیانو، کنترباس، گیتار و درامز اشاره کرد. در فرم های قدیمی تر Jazz استفاده از سازهایی چون بانجو و کلارینت نیز مرسوم بود. علی رغم آنکه در سال های بعد خوانندگان نیز به این موسیقی راه یافتند و اشعار بسار معروفی نیز در چهار چوب این سبک ارئه شد، با این وجود سبک Jazz همچنان به عنوان یک موسیقی Instrumental معروف است. دوران اوج موسیقی Jazz فاصله سال های 1920 تا 1950 بود و طی این سال ها این سبک محبوب ترین موسیقی در میان عامه مردم بود. حتی موسیقی پاپ در آن سال ها تاثیرات بسیاری از سبک Jazz گرفته بود. موسیقیدان های Jazz عموما از ساختارهای آکوردی پیچیده و هارمونی پیشرفته ای در آثار خود بهره می بردند. ساخت و اجرای قطعات Jazz عموما به دانش بالایی نیاز دارد. این سبک تاثیرات بسیاری بر سبک های جدید موسیقی همچون Rock, Hip Hop و Electronica گذاشته است. این سبک تاثیرات بسیار نیز بر موسیقی Rhythem And Blues داشته است. امروزه آهنگسازان شاخه Art Music استفاده بسیاری از عناصر موسیقی Jazz در آثار خود می برند.

 
Blues
Blues سبکی آوازی و سازی است که ریشه آن به اجتماعات آفریقایی – آمریکایی در ایالات متحده باز می گردد. منشا اصلی این موسیقی به مراسم مذهبی در آفریقا، ترانه های کارگران سیاه پوست و دیگر عناصری باز می گردد که همگی ریشه در مناطق غربی قاره آفریقا دارند. این سبک بیشتر تاثیر را بر سبک های جدیدی که امروزه به عنوان Pop Music در آمریکا و اروپا شناخته می شوند داشته است. تاثیرات این سبک را به خوبی می توان در سبک هایی چون Roll, Ragtime & Jazz, Rock و ... مشاهده کرد. این سبک همچنین الهام بخش آهنگسازان بسیاری در عرصه موسیقی کلاسیک بوده است. با در نظر گرفتن این تاثیرات قدرتمند می توان Blues را به عنوان مادر کلیه سبک های Popular در آمریکا معرفی کرد.
 

 
Rhythm And Blues
Rhythm And Blues نامی برای موسیقی های عامه پسند سیاهپوستان بود. به کار بردن عبارت B&R در واقع اشاره به شاخه ای از موسیقی Pop دارد که در فاصله سال های 1940تا 1960 در اوج محبوبیت بود. این موسیقی نه Jazz بود و نه Blues و بسیار سبکتر از سبک های قبلی اجرا می شد. در اوایل دها 1950 این موسیقی به موفقیت بسیاری چخ در میان سیاه پوستان و چه در بین سفید پوستان دست یافت. صفحات این موسیقی با حجمی بسیار زیاد در همه جا به فروش می رسید و به تدریج زمینه را برای پیدایش Rock & Roll فراهم می کرد. یکی از مهمترین زیر سبک های این موسیقی Doo Wop نام داشت. در این شاخه از B&P تاکید بسیار زیادی بر پلی فونی در آواز وجود داشت که با تاثیر از سبک Gospel بوجود آمده بود. B&R تاثیرات بسیاری نیز بر سبک Soul داشته است. موسیقی Funk در اواخر دهه شصت میلادی از سبک Soul نشات گرفت و خود بدل به یکی زا پیچیده ترین زیر سبک های این موسیقی گردید. ریتم های موسیقی Funk از جمله مهمترین عناصر موسیقی Pop به شمار می آیند.

 
 
Country Music
Country Music در واقع همان موسیقی محلی است که به شکل ساده به بیان سنت ها و عواطف می پردازد. موسیقی کانتری سبکی بسیار ساده می باشد و موضوعات، ملودی و اشعار آن شباهت هایی نیز با موسیقی Blues دارد. اکثر ترانه های این سبک بر اساس چند آکورد ساده و یک ملودی خطی ساده می باشند. این شکل از موسیقی علی رغم سادگی باعث پیدایش Style های بسیار متفاوتی گشته است. موسیقی Country سبکی بود که در میان ساکنان جنوبی ایالات متحده گسترش یافت. موسیقی اولیه Country به شکل بسیار ساده از گیتار و فیدل تشکیل شده بود. اما با گسترش این موسیقی به تدریج ریتم های این سبک از حالت ساده گذشته خارج شده و به تدریج بستر مناسبی را برای پیدایش سبک هایی چون Swing در دیگر شاخه های Pop و Rock فراهم آورد.

 
 
Hip Hop / Rap / Rapcore
این موسیقی را می توان به عنوان زیر سبکی از موسیقی سنتی B&R نیز در نظر گرفت. جریان اولیه این موسیقی از اوایل دهه هفتاد و در شهرهای ایالات متحده آغاز شد. نخستین آثار Rap در اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد پا به عرصه گذاشتند. این ترانه ها امروزه به نام Old School Hip Hop شناخته می شوند. موسیقی Rap چه در نواحی شرقی و چه نواحی غربی پیشرفت بسیاری داشت و به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین سبک های موسیقی گردید. مرکز اصلی این موسیقی در شرق شهر نیویورک و در غرب شهر لس آنجلس است. در سال های آغازین این موسیقی، نواحی شرقی تاثیر بیشتری در این سبک داشتند اما به تدریج و در اوایل دهه نود این جریان به سوی غرب منتقل شد. به سرعت و با گسترش این سبک زیر شاخه های بسیار زیادی از آن منشعب شدند که برخی بر مبنای فرم و برخی دیگر نیز بر اساس تقسیم بندی های جغرافیایی و نژادی بودند. موسیقی Alternative Hip Hop از جمله سبک هایی بود که در اواخر دهه نود به محبوبیت بسیار بالایی دست یافت و زمینه را برای پیدایش سبک Jazz Rap نبز فراهم کرد. این موسیقی به سرعت هر چه تمام از مرزهای آمریکا خارج شد و پایگاه های قدرتمندی در کشورهایی چون بریتانیا، فرانسه، آلمان، ترکیه، مکزیک و ... یافت. این موسیقی با سبک های گوناگونی چون Heavy Metal و Electronica نیز ترکیب شده است که هر کدام زیر شاخه های بسیاری ایجاد کرده اند. Hardcore نیز یکی دیگر از شاخه های این موسیقی است که با اقبال بسیاری مواجه گشته است.

 
 
Electronica
این شاخه از موسیقی به سبک های Disco و Funk در اوایل دهه هفتاد باز می گردد. در این سبک ها برای نخستین بار به شکل گسترده ای از سازهای الکترونیک برای اجرای موسیقی استفاده شد و این روند به گونه ای ادامه یافت که سر انجام فرم کاملا جدیدی از دل این سبک ها بیرون آمد. شهرهای شیکاگو، دیتریت و نیویورک نخستین مناطقی هستند که برای نخستین بار شاهد اجرای سبک هایی چون Techno در اواخر دهه هشتاد بودند. این سبک از موسیقی در بریتانا نیز گسترش چشم گیری یافته است و امروزه به یکی از محبوب ترین سبک های موسیقی Pop تبدیل گشته. علی رغم اینکه این سبک در ابتدا نوعی موسیقی رقص بود اما به تدریج تهیه کنندگان برای نفوذ بیشتر به خانه، سبک های ملایم تر و آرام تری را نیز در آثار خود تجربه کردند.

 
 
Rock / Roch & Roll
موسیقی Rock گستره بسیار بزرگی را شامل می شود و می توان این سبک را پر طرفدارترین سبکی که در دهه پنحاه میلادی پدید آمده است اطلاق کرد. نخستین گونه های Rock & Roll در اواخر دهه چهل پدید آمدند. از نخستین کسانی که این سبک موسیقی را به همگان معرفی کردند می توان از Chuck, Elvis Presley, Berry, Bill Haley و Buddy Holly نام برد. ریشه های اصلی این موسیقی از سویی به سبک هایی چون Country و Rockablly و از سوی دیگر به سبک های Gospel و B&R باز می گردد. این سبک به سرعت توانست یه محبوبیت بالایی در آمریکا و اروپا دست پیدا یابد و به زودی زیر شاخه های بسیاری از آن منشعب گشت. در دهه شصت زمانی که این موسیقی به بریتانیا راه یافت، هنرمندانی چون Beatles, Rolling و Stones تاثیر بسیار زیادی بر این موسیقی گذاردند و آنرا از حالت ساده پیش خارج کردند. با گذشت چند سال به تدریج سبک های Heavy Metal و Punk نیز از این موسیقی پدیدار گشتند. از دیگر زیر شاخه های مهم موسیقی راک می توان به Progressive Rock اشاره کرد که با الهام از موسیقی کلاسیک تاثیر بسزایی بر آینده موسیقی راک گذاشت.
گروه هایی مانند: Yardbirds و Who از نخستین گروه هایی بودند که به تدریج آثار راک را با خشونت بالایی اجرا کردند و باعث پیدایش شاخه مختلف Hard Rock گشتند. سبک های Grunge و Alternativ نیز از دیگر زیر شاخه هایی بودند که با موفقیت بسیاری رو به رو شدند.
 
 

 
New Age
New Age سبکی در موسیقی است که تاکید بسیار زیادی بر بیان عواطف و احساسات درونی دارد. این موسیقی معمولا از درون مایه آرام و آرامش بخش برخوردار است. آنچه در این آثار بسیار شاخص می باشد نوعی تاکید ویژه بر معنویت و مسائل روحی است. حتی برخی از آثار این سبک را می توان در مواردی چون موسیقی درمانی نیز به کار برد. موسیقی دان های این سبک معمولا از دانش و توانایی بسیاری بر خوردار هستند و به خوبی می توانند شنوندگان را جذب آثار خود کنند.

 
 
Pop
تعریف برای موسیقی پاپ بسیار است، ولی آن چه که بهترین تعریف می تواند باشد، "موسیقی بر گرفته از بطن جامعه و دل مردم" است. ویژگی شاخص موسیقی پاپ، درون مایه پر از نشاط و شادی و جنبه آرامش بخش آن است. زیرا می دانیم که همه مردم در یک سطح نیستند اما وقتی قرار است قطعه ای با عنوان پاپ ساخته شود و برای آنکه بتوان آنرا پاپ نامید، باید نوعی باشد که ضمن شادی آور بودن آن و یا حتی اگر غمگین باشد، باید بر گرفته از بطن اجتماع و دل مردم باشد تا وقتی که متن قطعه آن به صورت موسیقی به گوش مردم می رسد به آنها احساس شادی و یا اگر غمگین هستند مایه تسکین و امیدواری و دل داری آنها باشد.
در تعریفی دیگر بر گرفته از تعریف ابتدایی این سبک، می توان گفت که پاپ سبکی است مشتمل بر چندین سبک از موسیقی، زیرا در آهنگ های پاپ به وفور شاهد این موضوع هستیم که سازها و فواصل دیگر سبک ها در آن گنجانده شده است بدیهی است باید دقت نمود که سازهای همراه مکمل کار باشند، نه اینکه باعث هیجان های روحی کاذب با تحریک دروغین و غیر حقیقی تبدیل شود و نتیجه ای جز ضرر و زیان را در داشته باشد

منبع:persianguitarists.blogfa



:: موضوعات مرتبط: دهکده ساز باجــــــــــ , نگارخانه باجـــــــــ , دهکده خبر باجـــــــــــ , کــــــافـــــــهــــــ بـــــاجــــــــ , دهکده گیتار باجــــــــــ , ,
:: برچسب‌ها: سبک موسیقی , گیتار , آموزش موسیقی ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
کامران هومن
پنج شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 12:16 | بازدید : 214 | نوشته ‌شده به دست BehzaD BaJ | ( نظرات )

 اکورد کامران هومن ( خالی )
 

 

   D               Em                           D                                      D            Em              D       

  دفتر خاطراتمو                هر روز ورق میزنم              اسم تو تو هر صفحشه              میخونم و میشکنم

 

 

D                       Em                        D                              D             Em                           D

  خالکوبی کردم اسمتو             روی تمام بدنم            تا باورت شه اونی که                هر لحظه یادته منم

 

 

  D           A7                   Em        A                          G                                  Em

هر کی میپرسه حالمو میگم همه چیز عالیه هیشکی نمیدونه چقدر جای تو اینجا خالیه

 

 

  A                    G        Em             D

حالا میفهمم خالی یعنی چه حس و حالی

 

 

 D            A        Em           D        D                 G       Em            D

خالی یعنی بی تو بی تو یعنی خالی خالی یعنی بی تو بی تو یعنی خالی

 

 

 D                    A7                Em           D                    D       A7            D

فک میکنم نبودنت عادی میشه فردا برام فردا میاد باز میبینم هیچی به جز تو نمیخوام

 

 

 A                A                    Em            D                                                            D

با هیشکی حرف نمیزنم هیچ جکی خنده دار نیست بعد هر زمستونی معلومه که بهار نیست

  D           A7                   Em        A                          G                                  Em

هر کی میپرسه حالمو میگم همه چیز عالیه هیشکی نمیدونه چقد جای تو اینجا خالیه

 

 

 A                     G      Em             D

حالا میفهمم خالی یعنی چه حس و حالی

http://guitarian.blogfa.com/



:: موضوعات مرتبط: کــــــافـــــــهــــــ بـــــاجــــــــ , دهکده گیتار باجــــــــــ , ,
:: برچسب‌ها: آکورد گیتار , نت , تبلچر , پاپ , گیتار , آکورد , کامران هومن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شیاوش قمیشی - یادگاری
پنج شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 12:6 | بازدید : 233 | نوشته ‌شده به دست BehzaD BaJ | ( نظرات )

 اکورد سیاوش قمیشی ( یادگاری )

 

Bm.........Em............. A.................D

چندتا عکس یادگاری با یه بغضو چندتا نامه 

Bm ..F#m. ..Em.........A.................D
چندتا آهنگ قدیمی که همه دلخوشیامه

Bm........Em.............A.................D
آینه ای که رو برومه غرقه تو بهت یه تصویر 

Bm.. F#m .... Em........A .................D
بارونای پشت شیشه منو تنهایی و تقدیر

Bm A G Gb
دست من نیست نفسم از عطر تو کلافه می شه 

Bm...........A............G...................Gb

لحظه ای که حسی از تو به دلم اضافه می شه

Bm...........A........... G...............Gb

باورم نمی شه اما این تویی که داره می ره

Bm............. A..............G................Gb

خیره می مونم به چشمام حتی گریه ام نمی گیره 

A...................Bm
چشمای مونده به راهو شب تنهایی و ماهو

Bm..........A....................G
یه دل بی سرپناهو منو خونه 

A..............................Bm
ساعت های غرق خوابو این منه بی تو خرابو 

Bm...........A.................G
یادت هرگز نمی مونه نمی مونه


ریتم ۴/۴
 
برگرفته از

www.kolbe-guitar.blogfa.com

 


:: موضوعات مرتبط: سیاوش قمیشی , کــــــافـــــــهــــــ بـــــاجــــــــ , دهکده گیتار باجــــــــــ , ,
:: برچسب‌ها: آکورد گیتار , نت , تبلچر , پاپ , گیتار , آکورد , سیاوش قمیشی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مجنون لیلی
چهار شنبه 4 بهمن 1391 ساعت 18:49 | بازدید : 224 | نوشته ‌شده به دست BehzaD BaJ | ( نظرات )

 



 
G................Dm......Am........Dm
کنار سیب و رازقی نشسته عطر عاشقی

Dm......C...........Am............................Eb
من از تبار خستگی بی خبر از دلبستگی ، عاشقم

Dm.................A........................Bb.........................C.....................Gm........
ابر شدم صدا شدی، شاه شدم گدا شدی، شعر شدم قلم شدی، عشق شدم تو غم شدی


Bb................Dm.........F......................C...............Bb....................Dm
لیلای من، دریای من آسوده در رویای من این لحظه در هوای تو گمشده در صدای تو

F...Bb............Am.........C...........Bb........  
من عاشقم مجنون تو گمگشته در بارون تو


..C.........Bb....................Dm..........
مجنون لیلی بی خبر در کوچه های در به در

Dm.....Bb......Am............C.............................Bb.......Dm...........F...............C
مست و پریشون و خراب هر آرزو نقش بر آب شاید که روزی عاقبت آروم بگیرد در دلت


Gm.........Dm......Am........Dm
کنار هر ستاره ای نشسته ابر پاره ای


Dm......C....................A..........................Eb
من از تبار سادگی بی خبر از دلدادگی، عاشقم


Dm........Am........................Bb.........................C.....................Gm........
ماه شدم ابر شدی،اشک شدم صبر شدی،برف شدم آب شدی، قصه شدم خواب شدی

ریتم ۴/۴



:: موضوعات مرتبط: کــــــافـــــــهــــــ بـــــاجــــــــ , دهکده گیتار باجــــــــــ , ,
:: برچسب‌ها: آکورد گیتار , نت , تبلچر , پاپ , گیتار , آکورد , مجنون لیلی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سیاوش قمیشی
چهار شنبه 4 بهمن 1391 ساعت 18:40 | بازدید : 224 | نوشته ‌شده به دست BehzaD BaJ | ( نظرات )

 D)) توی خونمون به ما ((Em میگن(D) فراری       (D) توی غربت دم به دم (Em) انگشت(C)نگاری

(C)دیگه حتی صاحب(Em)اون خونه (D) نیستیم       (C) بیرون خونه میگن ما (D) تروریستیم

D))وقتی خونه ((Emشده بود(D)مثل جهنم              (D) ما با ویزای بهشت(Am) بریدیم(C) ازهم

(C)حالا تو برزخ بد ((Emبینی (D)اسیریم              (C)نمیتونیم ریشمونو(D) پس بگیریم  (2x)

Em))چاره ای(D) نمونده((Em جز رفتنو(D)رفتن     (D)انگار((Emاینو رو(G)پیشونیمون(D)نوشتن

 (D)که(Em)سفر تقدی(G)ر ماست واسه(D)همیشه      (C)ما همینیم جنگل (D) بدون ریشه   (2x)



:: موضوعات مرتبط: کــــــافـــــــهــــــ بـــــاجــــــــ , دهکده گیتار باجــــــــــ , ,
:: برچسب‌ها: آکورد گیتار , نت , تبلچر , پاپ , گیتار , آکورد , سیاوش قمیشی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
احسان خواجه امیری
چهار شنبه 4 بهمن 1391 ساعت 18:11 | بازدید : 212 | نوشته ‌شده به دست BehzaD BaJ | ( نظرات )

 

 

A.............Gm...............................A
بذار همه بپرسن این کیه داره می خونه

A..........Gm..................A
بذار غم ته ترانه نا گفته نمونه

A..................................................Gm
بذا بفهمن این صدای خسته مال من نیست

A........Bb.........C................A
بذا همه بدونن این ترانه مال اونه

C...................................................Dm
می خوام بخونم از چشای تو ، نگو نمی شه

Bb..........................................C
غمی که از نگاه تو میاد ترانه می شه

Dm......Am.......C.................Bb
تو شیرینی با نمک ترین ترانه هامی

A....Gm....Bb........C....................Dm
نه دیروزی نه امروزی ، تو فردایی همیشه

A...............Bb........Gm..............A
نشونی تو رو شبیه گریه هام می دونم

A.......Bb........Gm..........................A
می خوام  گمت کنم ، نبینمت ، اگر بتونم

..............................C...............Dm
میون خاطرات من نشستی ، گم نمی شی

A..............Gm....................................C
اگه هستی ، اگه نیستی می خوام برات بخونم

..............................C...............Dm
میون خاطرات من نشستی ، گم نمی شی

A..............Gm....................................C
اگه هستی ، اگه نیستی می خوام برات بخونم

C...................................................Dm
می خوام بخونم از چشای تو ، نگو نمی شه

Bb..........................................C
غمی که از نگاه تو میاد ترانه می شه

Dm......Am.......C.................Bb
تو شیرینی با نمک ترین ترانه هامی

A....Gm....Bb........C....................Dm
نه دیروزی نه امروزی ، تو فردایی همیشه

 


:: موضوعات مرتبط: کــــــافـــــــهــــــ بـــــاجــــــــ , دهکده گیتار باجــــــــــ , ,
:: برچسب‌ها: آکورد گیتار , نت , تبلچر , پاپ , گیتار , آکورد , احسن خواجه امیری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد