عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به باج موزیک خوش آمدید برای استفاده بهتر از محتویات سایت به عضویت خانواده بزرگ باج موزیک کمپانی درآیید.پیروز باشید و کامروا/مدیریت سایت»بهزاد باج

نظر شما راجع به وبلاگ باج موزیک کمپانی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان BaJ music company و آدرس bajmusic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 692
بازدید ماه : 765
بازدید کل : 90534
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

لینک باکس هوشمند

آمار مطالب

:: کل مطالب : 68
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 29
:: بازدید هفته : 692
:: بازدید ماه : 765
:: بازدید سال : 877
:: بازدید کلی : 90534

RSS

Powered By
loxblog.Com

کمپانی موسیقی باج

برای هر کدام یک سانس کافی است!؟
یک شنبه 22 بهمن 1391 ساعت 19:58 | بازدید : 552 | نوشته ‌شده به دست BehzaD BaJ | ( نظرات )
 

احسان خواجه امیری، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی و محسن یگانه هرگدام یک سانس روی صحنه می روند
کنسرت‌های‌ جالب ستاره‌های پاپ!

احسان خواجه امیری، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی و محسن یگانه در روزهای ۴ و ۵ اسفند ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بروی صحنه می‌روند. 

شکل برگزاری این برنامه‌ها در نوع خودش جالب توجه است و مشخص نیست برنامه گذار این کنسرت‌ها، چطور قرار است کنسرت دو خواننده پر طرفدار را در یک روز و در یک سالن و به فاصله نیم ساعت روی صحنه ببرد. 

بر اساس این گزارش، احسان خواجه امیری در روز جمعه ساعت ۳۰: ۱۸ دقیقه در سانس اول سالن میلاد نمایشگاه بین المللی پذیرای دوستدارانش خواهد بود و بلافاصله پس از اتمام این اجرا و راس ساعت۳۰ : ۲۱ فرزاد فرزین با ارکستر خودش پذیرای مخاطبان‌اش می‌شود.

این در حالی ست که «زایا سلیمان» که پیش از این وظیفه رهبری ارکس‌تر خواجه امیری را بر عهده داشته، هم اکنون به عنوان رهبر ارکس‌تر فرزاد فرزین انتخاب شده و قطعا رویارویی این چهره‌ها در پشت صحنه برنامه اجتناب ناپذیر خواهد بود و می‌تواند اتفاقات و حاشیه‌های جالب توجهی را در پی داشته باشد. 

به فاصله یک روز پس از این اجرا‌ها، مازیار فلاحی هم ۵ اسفند و راس ساعت ۳۰: ۱۸ در همین سالن به اجرای برنامه خواهد پرداخت و بلافاصله پس از او هم «محسن یگانه» ساعت۳۰ : ۲۱ بروی صحنه خواهد رفت. 

حاشیه‌های اجرای قطعات تیتراژ سریال قلب یخی که در مقاطعی از سال بر عهده هر کدام از این دو خواننده بوده و تنش‌های رسانه‌ای زیادی را هم در پی داشت، از جمله ماجراهای خبرساز این همزمانی اجرا است که این موضوع هم می‌تواند اتفاقات و ماجراهای جالب توجهی را خلق کند. 

قیمت بلیت‌های این برنامه ۲۰ و ۳۰ و ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ تعیین گردیده و از هم اکنون در سایت‌های معتبر، بلیت‌های این اجرا‌ها بصورت اینترنتی به فروش می‌رسد. 
 
 «موسیقی ما» در تلاش است با برنامه گذار این کنسرت‌ها گفتگو کند و در صورت تحقق، در روزهای آینده می‌توانید جزئیات بیشتری درباره این برنامه‌ها را در همین سایت بخوانید 

منبع:موسیقی ما



:: موضوعات مرتبط: فرزاد فرزین , نگارخانه باجـــــــــ , دهکده خبر باجـــــــــــ , کــــــافـــــــهــــــ بـــــاجــــــــ , گپ و گفت با مازیار فلاحی , برنامه کنسرتـــــــــــ , ,
:: برچسب‌ها: احسان خواجه امیری , محسن یگانه , مازیار فلاحی , فرزاد فرزین , پاپ , موسیقی , موسیقی فجر , جشنواره موسیقی فجر , کنسرت ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
زایا سلیمان سرپرست ارکستر فرزاد فرزین شد
جمعه 29 دی 1391 ساعت 11:43 | بازدید : 469 | نوشته ‌شده به دست BehzaD BaJ | ( نظرات )

 زایا سلیمان سرپرست ارکستر «فرزاد فرزین» شد

 
حدود یک ماه پیش احسان خواجه امیری روی صفحه شخصی‌اش تلویحا خبر جدایی «زایا سلیمان» سرپرست ارکستر‌اش را منتشر کرد و اعلام کرد این نوازنده خوش نام و قدیمی عرصه موسیقی، دیگر در قالب این گروه به اجرای برنامه نخواهد پرداخت. از گوشه کنار هم خبر اضافه شدن وی به عنوان سرپرست ارکستر به گروه فرزاد فرزین می‌رسید. 
 
پیگیری‌های خبرنگار ما جهت پی بردن به صحت و سقم این خبر به خود فرزاد فرزین ختم شد و این خواننده ضمن تائید این خبر گفت: ‌ «بله این خبر را تائید می‌کنم و امیدوارم این همکاری به اتفاقات خوبی منجر شود.» 
 
وی همچنین از انتشار مجموعه تصویری‌اش در آینده‌ای نه چندان دور خبر داد و در این زمینه به «موسیقی ما» گفت: ‌ «مجموعه‌ای تصویری شامل برخی از اتفاقات پر هیجان کنسرت‌های من و همه پشت صحنه‌های برنامه‌هایم تولید کرده‌ایم که قطعا مورد توجه خیلی‌ها قرار خواهد گرفت. این مجموعه که در قالب یک دی وی دی تصویری منتشر خواهد شد در آخرین مراحل اخذ مجوز‌اش قرار دارد و به محض قطعیت آنرا در بازار منتشر خواهیم کرد.» 
 
فرزاد فرزین همچنین در پایان صحبت‌هایش درباره جدید‌ترین فعالیت‌هایش نیز گفت: ‌ «در حال کارکردن روی آلبوم جدیدم هستیم و تا حدی هم پیش رفته‌ایم. ولی در حال حاضر صلاح نمی‌دانم که در مورد کلیت این اثر و غافلگیری‌هایش صحبت کنم. بهتر است در این مورد وقتی همه چیز قطعی شد خبرش در رسانه‌ها منتشر شود.» 
 
گفتنی ست این خواننده تا به حال آلبوم‌های شراره، شوک، شانس و شلیک را در بازار موسیقی کشور منتشر نموده است.
 
منبع:موسیقی ما


:: موضوعات مرتبط: فرزاد فرزین , دهکده خبر باجـــــــــــ , ,
:: برچسب‌ها: ارکستر , فرزاد فرزین , زایا سلیمان , اخبار ,
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
زندگی نامه ی فرزاد فرزین خواننده محبوب ایرانی
سه شنبه 26 دی 1391 ساعت 18:44 | بازدید : 454 | نوشته ‌شده به دست BehzaD BaJ | ( نظرات )
فرزاد فرزین (زاده ۳ تیر ۱۳۶۰) خواننده ایرانی است. او به جز خوانندگی در آلبوم هایش ترانه سرایی و تنظیم هم کرده است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است و چهارآلبوم رسمی دارد. همچنین سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله «پسران آجری» ساخته مجید قاری زاده و " کنسرت روی آب " را داشته است. آخرین آلبوم او «شلیک» نام دارد.

:: موضوعات مرتبط: شهر بیوگرافی باجـــــــــ , فرزاد فرزین , ,
:: برچسب‌ها: فرزاد فرزین , پاپ , کنسرت روی آب , ویکی پدیا فارسی , سگ های پوشالی , تنظیم , آهنگساز خواننده ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد